esmaspäev, 20. aprill 2020

Mõtteid lasteaiast eriolukorra ajal....

Kuivõrd üks ja teine tore asi jäi lasteaias seoses eriolukorraga tegemata ning mitu põnevat lugu blogis kajastamata, mõtisklevad meie Laanelinnu lapsed lasteaia elu-olu toredate külgede üle hoopis kodudes.


Meie Lepalinnud arvavad sedasi:

SEBASTIAN
1. Ma tahaksin minna lasteaeda tagasi, sest seal on mul tore sõpradega mängida.
2. Mulle meeldib meie lasteaias kõige rohkem toas ja õues mängida ning jalgpallitrennis käia.
3. Oma lasteaiasõpradele tahaksin öelda, et pole teid ammu näinud ja tahaksin juba
jälle koos mängida.

SIMONE
1. Ma tahaksin minna lasteaeda tagasi, sest ma igatsen teisi lapsi
2. Mulle meeldib meie lasteaias kõige rohkem sellepärast, et seal on kõik sõbrad
3. Oma lasteaiasõpradele tahaksin öelda, et te olete mu parimad sõbrad.

 BRUNO
1. Ma tahaksin minna lasteaeda tagasi sest seal on palju sõpru;)
2. Mulle meeldib meie lasteaias kõige rohkem vaikuse paik, sest seal on kõik vaikne.
3. Oma lasteaiasõpradele tahaksin öelda, et ma tahaksin tulla lasteaeda, et neid näha!

PETTER
1. Ma tahaksin minna lasteaeda tagasi, sest ma tahan väga sõpru näha, tahan mängida jalkat, joosta sõpradega ja meeldivalt aega veeta.
2. Mulle meeldib meie lasteaias kõige rohkem mängida jalkat oma tiimiga

3. Oma lasteaiasõpradele tahaksin öelda, et kui ma näen neid, ütlen, et hea, et me jälle kohtusime!



Ka terve meie lasteaiapere tahaks lõpuks ometi öelda, et küll on hea, et me jälle kohtusime! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar